Nieuwsbrief oktober-november 2023

Bijna herfstvakantie....de weken vliegen voorbij!

Fenna, Leah en Charissa hebben een flessen ophaalactie opgezet voor de aardbeving in Marokko. Samen met juf Sylvana hebben zij de flessen in geleverd en het geld is overgemaakt! Super meiden!

Tijdens het thema Kinderboekenweek hebben we een boekenmarkt gehouden. Mooi om te zien hoeveel kinderen en ouders hierop af kwamen. Van de opbrengst van de markt gaat juf Jacquelien direct nieuwe boeken kopen.

Plein onderhoud

Ons speelplein heeft onderhoud nodig. Er is een planning gemaakt voor het snoeien van de bomen. De datum vindt u terug in het overzicht schema.  De vader van Tomas zorgt ervoor dat er een nieuw bord op de basketbalpaal komt. Dank hiervoor.

Verder zijn er materialen besteld om het speelschip op te knappen. De financiën voor de materialen zijn rond - mede dankzij kerstfair en Kappio -.

Zodra alle spullen er zijn gaan we een planning maken om van start te gaan. Hiervoor hebben wij jullie hulp nodig! Daarom deze oproep: Wie wil ons helpen met het opknappen van het speeltoestel. Graag opgeven bij Karin.

Overzicht:

21-29 oktober Herfstvakantie

30 oktober Studiedag = kinderen vrij De studiedag is met alle scholen van Breezand, Anna Paulowna, Wieringerwaard, t Zand en Callantsoog. Het onderwerp is op weg naar Inclusief onderwijs.

31 oktober Labdag Proeven van de Broekerveiling bij ons op school voor alle groepen.

1 november Eerste keer schoolzwemmen voor groep 3-4-5. Verdere informatie komt via de groepsleerkrachten.

8 november 16.30-17.30 uur Lichtjesavond. Alle kinderen van Kappio, st Jan en Zandhorst laten hun lampion zien.

11 november 10.00 uur Bomen snoeien op school. Iedereen is welkom! Alle ouders zijn welkom. Neem je snoeischaar mee. Koffie/Thee aanwezig!

11 november Sint Maarten lopen

15 november Boomplant dag voor de kinderen van groep 4-5-6