Informatie over het nieuwe schooljaar

In dit bericht vindt u informatie over het nieuwe schooljaar. In de bijlage vindt u de vakantie- en de studiedagen voor 2023-2024.

Daarnaast ziet u ook de groepsindeling staan.

Nieuwe leerkrachten:

We zijn heel blij dat wij twee goede leerkrachten gevonden hebben om in ons team te werken.

Juf Gea stopt na dit schooljaar met werken in het onderwijs. Zij gaat met pensioen.

In groep 1-2-3 komt, op de donderdag en vrijdag juf Denise Rodenburg. Zij heeft 10 jaar ervaring met het werken met jonge kinderen. Ze woont in Schagen en heeft er zin in!

Welkom juf Denise.

In groep 4-5-6 gaat juf Tjitske Hooijberg samenwerken met juf Annemarie. Juf Tjitske heeft ook al ruime ervaring in het onderwijs, woont ook in Schagen en werkt nu ook al bij Surplus.

Welkom juf Tjitske!

In groep 7-8 komen juf Debbie en juf Jacquelien. Juf Simone neemt afscheid en gaat op de Kei,

Hippolystushoef werken

newsletter newsletter