Start 2023

Op maandag 9 januari gaat onze school weer van start. Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad zodat we weer met volle moed van start kunnen gaan!

Maandagmiddag om 13.45 uur gaan wij met iedereen die op school is proosten op het nieuwe jaar! Als het weer het toelaat dan doen wij dit op het schoolplein en anders proosten wij met elkaar in de hal van de school. Proost u met ons mee?

Voor de vakantie hebben wij gevraagd of er ouders zijn die na iedere vakantie een hoofdluis controle willen doen. Gelukkig hebben verschillende ouders zich hiervoor opgegeven. In de eerste week na iedere vakantie worden alle kinderen gecontroleerd op hoofdluis.

Als u thuis al hoofdluis heeft geconstateerd wilt u dit dan even aan de leerkracht melden. Het is fijn als wij weten dat uw kind al behandeld is!

Maandoverzicht

9 januari 2023 13.45 uur Proosten op het nieuwe jaar!

12 januari 2023 Geen koffieleutje

27 januari 2023 Studiedag = Kinderen vrij