Kerstmarkt

Een terugblik.....

Afgelopen woensdag hebben we de Kerstmarkt gehad en wat ons betreft was het een groot succes. Veel gezellige mensen in de school, een echte Kerstman en veel spullen om te kopen en te eten.

De Kerstmarkt heeft ruim €700,00 opgebracht en vrijdag hebben een aantal ouders ook op de Kerstmarkt van Breezands Belang gestaan en ook daar is nog €52,00 verkocht. Als het geld komt ten goede aan het schoolplein. In het voorjaar komen wij hierop terug!

Dit alles is alleen maar mogelijk door alle hulp die wij ontvangen hebben. Het voelde echt als SAMEN. Heel veel dank gaat uit naar iedereen die geholpen heeft met verzamelen van cadeautjes voor het rad van fortuin, het maken van de kaarten, hulp bij de voorbereiding, hulp tijdens de workshops, hulp met de verkoop. Maar ook dank aan alle bezoekers!

Als alles volgens onze planning gaat hebben we volgend jaar een kerstmusical en het jaar daarop weer een Kerstmarkt!

christmas christmas