Drukke dagen tot de kerstvakantie....

De lichtjes avond is goed bezocht. We hebben veel kinderen, ouders, opa’s en oma’s gezien. Fijn om zo bij elkaar te komen. Sinterklaas is alweer in het land en daarna komen de kerstbomen in de groepen.

Een drukke, gezellige, saamhorige tijd.

Hieronder vindt u een overzicht van de activiteiten in de komende periode:

18 november Studiedag = Kinderen vrij

25 november Pietengym voor groep 1-2-3 en groep 4-5-6. De kinderen mogen verkleed op school komen!

29 november Schoen zetten op school. Iedereen neemt een schoen van huis mee om neer te zetten en dan hopen wij dat Sinterklaas tijd heeft om langs te komen.

5 december Sinterklaas op bezoek in ons gebouw. Verdere informatie volgt!

8 december 19.00 uur Workshop voor ouders/ verzorgers. Spullen maken voor de Kerstmarkt. Verdere informatie volgt!

14 december Kerstmarkt 17.00- 20.00 uur - Komt allen! Rad van fortuin, verkoop van kerstproducten van kinderen, koffie, thee, limonade, broodje hamburger, broodje hotdog, schminken, kerst knutselen, optreden met zang, dans en muziek. Iedereen is welkom. Houd deze datum vrij!

21 december Kerstmaaltijd 17.30 - 18.30 uur Iedereen mag iets lekkers meenemen om te delen met anderen. Samen eten, samen delen, samen genieten!

24 december tm 6 januari 2023 Kerstvakantie

9 januari 2023 Eerste schooldag in 2023.

13.45 uur Proosten op het nieuwe jaar! Ouders/ verzorgers van harte welkom!

Namens het team,

Karin vd Tuin