Jantje Beton Loterij

Start Jantje Beton

Beste ouders en/of verzorgers,

vanaf vandaag t/m 28 september doen wij mee met de Jantje Beton loterij.

Zoiets kleins en simpels als buitenspelen speelt een grote rol in het leven van kinderen.

Door te spelen, krijgen kinderen de beweging die ze nodig hebben. En het is belangrijk voor een gezonde ontwikkeling.

Toch spelen 3 op de 10 kinderen niet of maar één keer per week buiten. Daar doet Jantje Beton iets aan door te investeren in speelplaatsen en schoolpleinen. Van ieder verkocht lot van €3 gaat de helft naar Jantje Beton en de andere helft naar onze school. Wij besteden dat geld aan het schoolplein en/of aan spelmaterialen.

Onze leerlingen vanaf groep 5 verkopen de lootjes via machtigingsformulieren. Op school is uitgelegd hoe het werkt, maar het staat ook op de formulieren.

Het is ook mogelijk om lootjes te (ver)kopen via de Tikkie jij bent ‘m actie. Deze loopt door tot 31 oktober. Hiermee kunt u ook via Whatsapp loten verkopen aan familie of vrienden.  Hoe dit werkt, staat ook duidelijk uitgelegd op de machtigingsformulieren.

Voor de ouders van de kinderen van groep 1 t/m  4 is het mogelijk om loten te kopen via de poster in de gang. Via deze poster kunt u digitaal loten kopen via een QR code. Wilt u een machtigingsformulier dan kunt u die ook vragen bij de leerkracht of aan de kinderen van groep 5 t/m 8.

Voor meer informatie kunt u ook kijken op www.jantjebeton.nl/loterij.

Als u verder nog vragen heeft, kunt u ook terecht bij juf Jacquelien.

We hopen op een goede verkoop van de loten.

Met vriendelijke groet,

het team van De Zandhorst