Verkeersexamen

Dit schooljaar zullen de leerlingen van groep 7-8 een praktisch en theoretisch verkeersexamen afleggen.

Op dinsdag 30 maart is het theoretisch verkeersexamen.

Uiteraard oefenen we hiervoor. Als u thuis met uw kind ook wilt oefenen dan kunt u kijken op  examen.vvn.nl en op vvn.nl/zozitdat kunt u eventueel nog een boekje bestellen met alle regels en afspraken voor kinderen.

Op donderdag 24 juni is het praktisch verkeersexamen. Dan fietsen de leerlingen een route in Anna Paulowna (hier fietsen we vanuit Breezand heen). Deze route wordt van tevoren bekend gemaakt zodat u eventueel de route al een keer kunt fietsen met uw kind. Belangrijk is wel dat uw kind een goede fiets tot zijn/haar beschikking heeft (denk aan werkende verlichting/remmen/bel en goede hoogte). U ontvangt hier tegen die tijd meer informatie over.

update update