Thuisonderwijs tijdens de lockdown

Beste ouder(s) en/of verzorger(s),

Het nieuws van gister heeft ons verrast, maar we begrijpen dat deze maatregelen noodzakelijk zijn. Met elkaar gaan we er weer het beste van maken.

We hebben als team bij elkaar gezeten en we willen jullie informeren over het thuisonderwijs tijdens de lockdown.

Unit 1-2-3

Vandaag krijgen de kinderen spullen mee naar huis voor komende woensdag, donderdag en vrijdag, waarmee ze thuis aan de slag kunnen.

Na de kerstvakantie zorgen juf Brittany en juf Karin dat alle spullen bij jullie thuis bezorgd worden.

Unit 4 t/m 8

De kinderen kunnen de komende dagen sowieso aan hun contract en leerdoelen werken. Ze krijgen hun chromebook en oplader vandaag mee naar huis en eventuele benodigdheden voor het contractwerk.

Het is van belang dat ze elke ochtend om half negen op Classroom kijken of en wanneer er een Meet is. Ook maken we gebruik van de chatfunctie van Snappet en Hangout.

We doen ons best om zo snel mogelijk op de berichten te reageren, maar vanwege instructies aan andere groepen is dit niet altijd mogelijk.

De leerkrachten zijn van 9.00 tot 12.00 uur bereikbaar voor de kinderen. Mochten jullie tegen problemen aanlopen of vragen hebben, dan kunnen jullie contact met ons opnemen via Fiep of via de mail.

We begrijpen dat er van jullie, als ouders, weer veel wordt gevraagd, maar samen gaan we er weer voor!

Blijf gezond en pas goed op elkaar. Evengoed fijne dagen en hopen dat 2021 een beter jaar gaat worden.

Met vriendelijke groet,

het team