Opvang voor kinderen

van ouders in een cruciaal beroep en/of in een vitaal proces

Opvang voor kinderen van ouders in een cruciaal beroep en/of in een vitaal proces.

Als één van beide ouders van een kind werken in een cruciaal beroep en/of in een vitaal proces, en het is niet mogelijk voor de ouders/verzorgers om zelf voor opvang van het kind te zorgen, dan kan met ingang van 16 december gebruik worden gemaakt van noodopvang voor het kind. Daarnaast zal ook de noodopvang voor kwetsbare doelgroepen opnieuw worden opgestart.

Onder schooltijd vindt de noodopvang plaats op school, vóór en na schooltijd wordt deze opvang verzorgd door de kinderopvangorganisaties. Tijdens de kerstvakantie wordt de noodopvang uitsluitend door Kappio verzorgd. Voor opvang buiten schooltijd dient u zelf contact met Kappio op te nemen.
Voor meer informatie over noodopvang en opgaven kunt u contact opnemen met ons via:

directie@obszandhorst.nl

corona corona