Jaaroverzicht

Het kalenderjaar 2019 is alweer bijna voorbij. Voor ons liggen de kerstdagen en oud en nieuw.

Een terugblik: We zijn dit schooljaar gestart met 3 groepen. Dit betekende vooraf veel overleg, veel plannen, groepen anders inrichten, anders werken. Bij de start van het schooljaar waren we er helemaal klaar voor! Terugkijkend kunnen we zeggen dat de organisatie prima gaat! Kinderen werken hard, leren en ontwikkelen veel!

Na een paar weken stond de school vol water! Gesprongen waterleiding... kinderen twee dagen vrij en de school werd zo goed mogelijk droog gemaakt. De vloer onder het zeil is nog steeds nat en het is nog onzeker wanneer het zeil vervangen gaat worden.

We hebben naast rekenen, taal, lezen, spelling, wereld orientatie, sociale vaardigheden, burgerschap, verkeer,ook al veel activiteiten ondernomen: nieuwe website, RC cup, theater bezoek, bollen planten, lichtjesavond, bezoek museum Oud Annna Paulowna, bezoek Pietendorp, Zandhorstshow, Sinterklaas op school, Kerstmarkt...en nog veel meer!

In de afgelopen periode hebben we veel inval leerkrachten gehad: Juf Jacquelien is er een periode uitgeweest en juf Debbie is nog herstellende van haar operatie. Met elkaar hebben we alle groepen zo goed mogelijk opgevangen, maar we zijn blij dat bijna alles weer normaal is! Juf Fieke, onze onderwijsassistente, heeft een nieuwe baan voor 4 dagen gevonden op een andere school. Juf Monique Keizer gaat haar dagen in het nieuwe kalenderjaar overnemen. Juf Fieke heeft haar ingewerkt. Juf Brittany is weer helemaal terug, na haar zwangerschapsverlof.

En dan de kerstvakantie, we zijn terug op 6 januari 2020! In januari gaan wij van start met het IEP leerlingvolgsysteem, hierover in januari meer.

Hele fijne vakantie, mooie kerstdagen en een super goed 2020 toegewenst aan iedereen!

Namens het hele team van OBS De Zandhorst

Screen-Shot-03-11-19-at-12.50-PM Screen-Shot-03-11-19-at-12.50-PM